أنا الغلطان ...!
menu

مدونة شات الغلا

مدونة الغلا ، مدونه منوعه وشات صوتي

  • أنا الغلطان ...!

    أنا الغلطان ...!

    مدونات الغلا

    أنا الغلطان ...
    أنا العبد الل داق الذُل سنين م القهر والغُمّة ,,
    أنا المَضحوك عَلى طيبتي ..!
    لكنّى أستاهِل الخُمّة ,,
    أنا الضهر الل مِتجلّد
    بإيد البَطش والعصيان .. !
    أنا البنت الل مِتجرّة
    ومسّ شرَفها ألف لسان .. !
    ..
    أنا محمد ،، وانا مينا
    الل مُتنا ف قَلب بعضينا .. ف حضن ميدان !
    أنا المَسحول على أرضِك ..
    عَلى الفاضح وع المليان .. !!

    بــتــهــمــة إيــــه ؟؟؟

    أنا المحكوم ! وانا الل ف إيدي 100 تهمــة .. !
    شربت الظُلم لكيعاني ،، و صرَخت لاجلِك الأمّـــة
    خدوني محاكمة فوريـّــة ! ...... واتبرّؤوا هُمّــا !!!!!

    أنا الغلطان ...
    معدتش هارضى بالساهِل ,,
    معدتش هابقى يوُم غَلبان فَــ تفتكرينى مِتساهل .. !
    هارُّج بصوتي كل مكان ......

    أنا ابنــك ... وانا كبيـــرك
    و حالــف أعلّى تكبـيــرك
    و مهماً كان .. أنــــا الحاكـــــــــم
    هاجيب الحقّ من بطنك ..!
    ولازم كُــلّــــــــه يتحـــــاكـــــــــم !